رئیس گلوله انتقال بهداشت فلسطین نوجوان

رئیس: گلوله انتقال بهداشت فلسطین نوجوان صهیونیست بین الملل فلسطین

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی کشور از خمودگی و بی‌عملی درآمده/ خیلی‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیف

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: باید ترساندن دشمن را درست فهم کنیم، اندازه آن را بشناسیم و معلوم بشود که عرصه تهاجم کجاست. اگر دشمن از مرز شرقی حمله می‌کند، شم

کشور از خمودگی و بی‌عملی درآمده/ خیلی‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیف

رهبر معظم انقلاب: کشور از خمودگی و بی عملی درآمده؛ خیلی ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیفه می کنند

عبارات مهم : اسلام

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: باید ترساندن دشمن را درست فهم کنیم، اندازه آن را بشناسیم و معلوم بشود که عرصه تهاجم کجاست. اگر دشمن از مرز شرقی حمله می کند، شما نیروهای تان را به مرز غربی ببرید، سودی نخواهد برد. همه ی نظام و همه ی کشور و مردم، باید درک درستی از نبرد دشمن های داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: کشور بخاطر وجود مسئله از خمودگی و بی عملی درآمده است.

به گزارش گزینش ، همایش ده ها هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه آزادی پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی شروع شد.

کشور از خمودگی و بی‌عملی درآمده/ خیلی‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیف

مهمترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به شرح ذیل است:

– ایام بسیار مهم بعداز عاشورا هست؛ در واقع ایام حماسه زینبی هست. در چنین روزهایی مسیر کربلا و کوفه و شام و بعداز آن مدینه، مسیر حرکت نورانی پرشکوه حماسی زینب کبری و حضرت امام سجاد و بقیه ی اسرای عاشورا هست. اینها که توانستند با این حرکت خود ماجرای عاشورا را ابدیت ببخشند، آن را دائمی و زوال ناپذیر کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: باید ترساندن دشمن را درست فهم کنیم، اندازه آن را بشناسیم و معلوم بشود که عرصه تهاجم کجاست. اگر دشمن از مرز شرقی حمله می‌کند، شم

– ما هم امروز در چنین روزهایی احساس ارتباط قلبی بیشتری با آن شهیدان عظیم الشأن می کنیم. اربعین هم در پیش هست. ملت ما و ملت عراق و مردمان زیادی از ملتهای دیگر در تدارک حماسه ی بزرگ اربعین هستند. حماسه ی اربعین یک پدیده ی فوق العاده ای است که به لطف و فضل الهی در هنگامی که دنیای اسلام نهایت نیاز را به اینچنین حماسه ای دارد، به وجود آمده است.

– یاد سرور شهیدان را در دلهای خودمان در ذهن خودمان مغتنم میشماریم و عرض می کنیم:

ای صبا ای پیک دور افتادگان

اشک ما بر خاک پاک او رسان

کشور از خمودگی و بی‌عملی درآمده/ خیلی‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیف

– این اجتماع عظیم امروز و این جمعیت جوان و پرشور و بسیجی، یادآور اجتماع در همین عرصه و ورزشگاه در دهه 60 است که آن جوانها رفتند و به پیروزی رسیدند و ان شاءالله شما هم در عرصه هایی که در پیش رو دارید به پیروزی کامل خواهید رسید.

– این جلسه بزرگ در موقعیت بسیار حساسی تشکیل شده است هست. موقعیت کشور، موقعیت منطقه و جهان، موقعیت های حساسی هست؛ بخصوص جهت ما ملت ایران. حساسیت از این جهت که از یک طرف عربده کشی های سران استکبار و سیاست های آمریکای دنیا خوار و از یک طرف قدرت نمایی جوان های مؤمن و پیروزی های پیاپی در میدان های متفاوت و از یک طرف پرسشها اقتصادی کشور و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم ضعیف کشور و از طرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که این اوضاع آنها را حساس کرده و به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: باید ترساندن دشمن را درست فهم کنیم، اندازه آن را بشناسیم و معلوم بشود که عرصه تهاجم کجاست. اگر دشمن از مرز شرقی حمله می‌کند، شم

– کشور بخاطر وجود مسئله از خمودگی و بی عملی درآمده است و خیلی ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیفه می کنند و سرگرم تلاش می شوند.

– مهم این است که شما جوان ها تصور نکنید که راهی که پیش روی ماست، یک اتوبان آسفالت هست، نه! راه پیشرفت به روی ما باز است ولی راه پر از پیچ و خم است و موانعی در این راه وجود دارد و دشمن به طور کامل در برابر ما فعال هست. باید در مقابله ی با موانع این راه راه طی کنیم.

کشور از خمودگی و بی‌عملی درآمده/ خیلی‌ها که فقط تماشاگر بودند امروز احساس وظیف

– جهت اقتدار جمهوری اسلامی همین بس که کشور کشور عزیزمان ایران را از زیر سلطه انگلیس و آمریکا بیرون کشید.

جان کلام من در صحبت امروز عبارت است از: اول عظمت ایران، دوم اقتدار جمهوری اسلامی و سوم شکست ناپذیری ملت ایران. اینها رجزخوانی نیست. اینها شعار محض نیست. سخن توخالی مثل بعضی از شعارها و حرفهایی که بعضی دیگر می زنند، نیست. اینها واقعیاتی است که دشمن های ملت کشور عزیزمان ایران آرزو می کنند که ما اینها را ندانیم یا از آنها غفلت کنیم و گمان دیگری در مورد خودمان و کشورمان ببریم ولی واضح تر از این است که کسی بتواند آنها را انکار بکند.

– گفتیم عظمت ایران؛ نه فقط در وقت حال، عظمت کشور عزیزمان ایران یک امر تاریخی است در طول زمان. کشور عزیز ما توانسته است در عرصه علم، در عرصه فلسفه، در عرصه سیاست، در عرصه هنر، در عرصه پرچمداری علوم انسانی توانسته است در میان ملت های مسلمان و در برهه ای از وقت در میان همه ملت های دنیا سرافراز بایستد و این مربوط به وقت ما و دوران تاریخی است به استثنای 200 سال قبل از انقلاب، در دوران قاجار و پهلوی که در این دوران عظمت کشور عزیزمان ایران پایمال شد.

– در مورد اقتدار جمهوری اسلامی همین بس که کشور کشور عزیزمان ایران را از زیر سلطه انگلیس و آمریکا بیرون کشید؛ سلطه ای که از اول قرن نوزدهم میلادی شروع شده است بود و در همه امور کشور بیگانگان بی رحم و متکبر مسلط بودند. در اقتدار جمهوری اسلامی همین بس که توانست کشور را از زیر این سلطه ظالمانه نجات بدهد. جهت نخستین بار در این قرن اخیر در یک جنگی، جمهوری اسلامی توانسته مانع از تجزیه کشور بشود. جهت نخستین بار ملت کشور عزیزمان ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله توانست جبهه وسیع دشمن را ناکام کند و تمامیت ارضی کشور را حفظ کند.

– گفتم شکست ناپذیری ملت کشور عزیزمان ایران که البته این به برکت اسلام هست. این شکست ناپذیری را می شود در پیروزی ملت کشور عزیزمان ایران در انقلاب بزرگ اسلامی، پیروزی ملت در دفاع مقدس و ایستادگی در طول 40 سال توطئه دشمن های مشاهده کرد

– عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و شکست ناپذیری ملت کشور عزیزمان ایران حرفی بیهوده و شعاری نیست؛ این عنوان واقعیتی است که دشمن های می خواهند ما از آن بی اطلاع بوده و از آن غفلت کنیم و گمان بد نسبت به کشورمان داشته باشیم. امروز عظمت ملت کشور عزیزمان ایران امر واضحی است که هر منصفی ناچار به تصدیق آن است.

– باید ترساندن دشمن را درست فهم کنیم، اندازه آن را بشناسیم و معلوم بشود که عرصه تهاجم کجاست. اگر دشمن از مرز شرقی حمله می کند، شما نیروهای تان را به مرز غربی ببرید، سودی نخواهد برد. همه ی نظام و همه ی کشور و مردم، باید درک درستی از نبرد دشمن های داشته باشند.

– عرصه های نبرد دشمن های این ها است: اول از همه، اسلام هست؛ آمریکا از اسلام سیلی خورده و از اسلام کینه در دارد. آمریکا از انقلاب اسلامی سیلی خورده هست؛ اینها همه کاره کشور بودند، منابع کشور در اختیار آنها بود و سرمایه های کشور با میل آنها جابجا می شد و سیاست های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی کشور به میل آنها جابجا می شد، دست ارزش کوتاه شده است و اسلام این کار کرد.

– دشمنی آمریکا بخاطر بدگویی و فوت بر آمریکا فقط نیست، آنها از اصل حرکت ملت کشور عزیزمان ایران کینه بر دل دارند. از قدرت اسلامی و قدرت انقلاب می ترسند لذا تلاش می کنند که عنصرهای قدرت را خدشه دار کنند و از بین ببرد.

اینکه شما فهم درستی از واقعیت های کشورتان داشته باشید، به ضرر آنهاست و آنها با این مبارزه می کنند، با ابزار خطرناک رسانه هم با این عنوان مبارزه می کنند و با تصویر سازی غلط تلاش می کنند افکار عمومی را منحرف کنند. وانمود می کنند که در موضع قدرتند، در حالی که در موضع قدرت نیستند؛ بله، قدرت سخت افزاری آنها یک ابزار قابل نشان دادن هست، ولی اینها قدرت سخت افزاری هست، در مقابله جهانی حرف اول را قدرت نرم افزاری می زند، یعنی منطق، استدلال، حرف نو و . . .

– اخیرا شنیدم که مدیر جمهور آمریکا به بعضی از سران اروپایی گفته که شما 2-3 ماه صبر کنید، جمهوری اسلامی کلکش کنده خواهد شد. به یاد حرفهایی افتادیم که 40 سال قبل همین کسانی که نوکران آمریکا بودند در داخل کشور و خود آنها به همدیگر مژده می داندند که 6 ماه دیگه کلکش کنده می شود ولی نمی شد و 40 سال از آن قضیه گذشته و این جمهوری اسلامی به نهال تنومدی تبدیل شده است هست. یاد این شعر افتام که شتر در خواب بیند پنبه دانه . . . .

– دشمن ملت ایران، انقلاب و روحیه انقلابی را نشناخته هست، این تحلیل غلط در طول این سال ها موجب گمراهی او شده است هست. دشمن های ملت کشور عزیزمان ایران را خداوند از نادانان قرار داده است.

– عیب واقعی این است که، جوان کشور تصور کند که راه حلی وجود ندارد جز پناه بردن به دشمن. بعضی تلاش می کنند این را به جوانان ما القا کنند. دشمن می خواهد که جوان ما را به این نتیجه برساند که راه حلی وجود ندارد جز تسلیم شدن و پنا بردن به آمریکا.

من صریحا اعلام می کنم، کسانی که در داخل کشور این فکر را که مطلوب و محبوب دشمن های هست، اینها خیانت می کنند و این خیانت به کشور هست. اینی که بر طبق میل دشمن، ما ترویج کنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، بزرگترین خیانت در حق این ملت هست. من به حول و قوه الهی، تا جان و توان دارم، نخواهم گذاشت این اتفاق در کشور بیفتد.

واژه های کلیدی: اسلام | ایران | اسلامی | آمریکا | انقلاب | انقلابی | رهبر معظم انقلاب | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه