رئیس گلوله انتقال بهداشت فلسطین نوجوان

رئیس: گلوله انتقال بهداشت فلسطین نوجوان صهیونیست بین الملل فلسطین

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شرط استقلالی شدن فرهاد مجیدی و استقلالی ماندن مجتبی جباری به روایت مدیرعامل

به گزارش خبرآنلاین؛ سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال در نسشت خبری خود در جمع خبرنگاران راجع به اوضاع این روزهای استقلال گفت:«از خبرنگاران، اعضای هیات مدیره

شرط استقلالی شدن فرهاد مجیدی و استقلالی ماندن مجتبی جباری به روایت مدیرعامل

شرط استقلالی شدن فرهاد مجیدی و استقلالی ماندن مجتبی جباری به روایت مدیرعامل

عبارات مهم : ایران

مدیرعامل استقلال در کفرانس خبری برابر خبرنگاران نشست.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال در نسشت خبری خود در جمع خبرنگاران راجع به اوضاع این روزهای استقلال گفت:«از خبرنگاران، اعضای هیات مدیره و کمیته فنی تقدیر می کنم. همچنین از آقای شفر تقدیر می کنم که در این جلسه حضور دارند. کلوب استقلال یک کلوب دولتی است و در قانون بودجه آینده نگری شده است که دولت هیچ بودجه ای به استقلال ندهد ولی کلوب به دنبال این است که از طریق بخش شخصی پرسشها مالی خود را حل کند.»

شرط استقلالی شدن فرهاد مجیدی و استقلالی ماندن مجتبی جباری به روایت مدیرعامل

افتخاری ادامه داد:«ما در سال گذشته با شرکت های مختلفی قرارداد داشتیم و شرایط خوبی را سپری کردیم و کلوب روی پای خود ایستاد و به تعهدات خود عمل کرد. اگر بخواهیم کلوب حرفه ای باشیم، باید فراتر از این عمل کنیم و به دنبال منابع پایدار باشیم. به همین جهت با شرکت های متفاوت وارد مذاکره شدیم و در نخستین گام با شرکت دیبا تجارت به توافق رسیدیم که نخستین تولید کننده آب قلیایی است.

ما از این عنوان استقبال کردیم تا مردم با این محصول آشنا شوند. به همین جهت جلساتی با مدیران محترم این مجموعه داشتیم که باید از مدیران این شرکت جهت هنگامی که که تخصیص داده شده است دادند، تقدیر کنم. ما درگیر پرسشها تیم بودیم ولی ساعت ها وقت گذاشتیم و در نهایت قراردادی تنظیم شد و امروز نیز این قرارداد شروع شد. امیدوارم از فردا اتفاقی رخ دهد که هواداران با این محصول آشنا شوند و در جهت کمک به کلوب از این محصول به کلوب کمک کنند.»

به گزارش خبرآنلاین؛ سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال در نسشت خبری خود در جمع خبرنگاران راجع به اوضاع این روزهای استقلال گفت:«از خبرنگاران، اعضای هیات مدیره

او همچنین راجع به میزان بدهی های کلوب استقلال گفت:« سال گذشته جهت حل بدهی های قبلی گام هایی برداشتیم و یک کمیته اقتصادی تشکیل دادیم. ما فصل گذشته هیچ بدهی جهت کلوب نگذاشتیم و 13 میلیارد از بدهی گذشته را نیز پرداخت کردیم. ما اگر این بدهی را نداشتیم، کمپ را درست می کردیم و ورزشگاه را تجهیز می کردیم ولی چون در فشار بودیم، پول ها جهت بدهی ها هزینه شد و اماکن ورزشی ما ناتمام باقی مانده هست. امیدوارم از طریق اسپانسر منابع مالی تجهیز شود تا استادیوم ها را تجهیز کنیم. یک کلوب حرفه ای بر اساس دستور ای اف سی باید صاحب استادیوم باشد ولی کلوب استقلال این امکانات را ندارد.

ما تلاش می کنیم تا بتوانیم بعد از پرداخت بدهی، این کار را انجام بدهیم. تعدادی از بازیکنان ما از طریق ای اف سی جهت دریافت بدهی ها اقدام کردند. ای اف سی فکر می کرد بدهی های ما چند مورد است ولی الان متوجه شدند که چنین چیزی نیست و ما را به کمیته انضباطی ارجاع دادند. ما می خواهیم در یک برنامه وقت بندی، بدهی ها را پرداخت کنیم. نمی شود یک روزه بدهی ها را پرداخت کرد. ما با قرارداد با این شرکت ها تنها امور جاری را سپری می کنیم و پولی جهت گذشته باقی نمی ماند. من یک گزارشی به دولت، مجلس و وزارت ورزش ارائه کردم و شرایط را توضیح دادم و خواستار حضور دولت در کنار استقلال شدم لیکن شرکت ما دولتی است.

کمیسیون اصل 90 مجلس می خواهد از این کلوب ها تحقیق و تفحص کند و ما از این عنوان استقبال می کنیم لیکن اینگونه خیلی از پرسشها جهت مردم براق می شود. مردم باید بدانند در 10 سال گذشته چه بلایی به وسیله چه کسانی سر این تیم آمده هست. اگر این اتفاق رخ دهد، هیات مدیره و مسئولان حال حاضر کلوب مورد تشویق قرار خواهند گرفت لیکن ما هیچ بدهی در فصل گذشته نداشتیم. ما تا به امروز 30 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و تا آخر سال مابقی را پرداخت می کنیم. از ورود مجلس به استقلال استقبال می کنیم و خواهش می کنم 10 سال گذشته را بررسی کنند و گزارش را به مردم ارائه دهند.

شرط استقلالی شدن فرهاد مجیدی و استقلالی ماندن مجتبی جباری به روایت مدیرعامل

مدیر استقلال همچنین راجع به قرارداد علیرضا منصوریان گفت:« ما به دنبال جانشین جهت منصوریان بودیم و به همین علت در سکوت بودیم. اگر اول مذاکره اطلاع رسانی می کردیم، جهت مذاکرات ما مسئله ایجاد می شد. شاید طرف برابر ما ناراحت می شد و یا هر اتفاق دیگری. ما بعد از اینکه با شفر توافق کردیم، به صورت رسمی اعلام کردیم. خبرنگاران در جلسه شرکت کردند و همه چیز رسما اعلام شد. شفر از داخل و خارج رقیب داشت و همه پیگیر این عنوان بودند. عده ای نیز به صندلی استقلال چشم دوخته بودند و در آن فضا نمی شد تصمیم گرفت. ما می خواستیم مذاکرات در فضای آرام انجام شود. قرارداد منصوریان یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود که امسال نیز 60 میلیون اضافه شده است بود. نمی دانم 7 میلیارد از کجا آمده هست. ایشان بعد از استعفا گفتند من پولی از کلوب نمی خواهم و فرزند استقلال هستم. آقای ملکی نیز تشریف داشتند و شاهد این عنوان هستند. این قضیه 7 میلیارد صحت ندارد. حتی بعضی گفتند ما قسط وام ایشان را می دهیم که صحت ندارد. ما اصلا نمی توانیم چنین کاری را قانونا انجام دهیم.»

افتخاری همچنین راجع به گزینش دستیاران شفر گفت:«برای نخستین بار به کمیته فنی اختیار دادیم. انسان های بزرگی در این کمیته هستند. بازیکنان بزرگ و خوشنام کلوب کمیته را تشکیل دادند و دو نفر به آقای شفر معرفی شدند. یک مقدار در معرفی این افراد عجولانه عمل شد و من مقصر هستم. شفر نگفته من این دو نفر را نمی خواهم بلکه گفته من نیاز به وقت دارم تا این دو نفر را بررسی کنم. اگر کمیته فنی دو نفر را معرفی می کند، حتما به این معنا نیست که الزامی در کار است و ایشان مختار هستند.»

به گزارش خبرآنلاین؛ سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال در نسشت خبری خود در جمع خبرنگاران راجع به اوضاع این روزهای استقلال گفت:«از خبرنگاران، اعضای هیات مدیره

افتخاری ادامه داد:«کارنامه شفر را مطالعه کردید و می دانید ایشان همواره موفق بوده هست. حضور شفر را به فال نیک می گیریم. اعتبار ایشان به کلوب کمک خواهد کرد. ما از آلمان هم جهت قرارداد پیشنهاد داریم و علت آن حضور شفر هست. کاری که ما کردیم، کار بزرگی هست. حضور یک مربی بزرگ در کشور عزیزمان ایران می تواند به فوتبال ما کمک کند. ایشان از روزی که آمدند، تلاش می کنند تا بر رده های پایه نظارت داشته باشند. ایشان به طور جد به من گفتند، در آینده بازیکن صادر خواهید کرد لیکن در کشور عزیزمان ایران استعداد های خوبی داریم و با برنامه ریزی می توانیم بازیکنان بزرگی را به تیم ملی و کشورهای دیگر صادر می کنیم. این عنوان یک صنعت است و به کلوب از طریق صادرات بازیکنان کمک خواهد شد. این عنوان جز برنامه های ما خواهد بود و مطمئنم موفق می شود.

او همچنین راجع به شایعات حضور چند واسطه جهت قرارداد با شفر گفت:«اینکه می گویند از طریق دلال دبی نشین به ما تحمیل شدند، صحت ندارد و در مذاکرات ما تنها من، شفر و مترجم حضور داشتند. البته آقای شجاع جهت تبلیغات لباس در دبی حضور داشتند. ایشان نخستین مربی است که بدون واسطه به کشور عزیزمان ایران آمده هست. ایشان مستقیم با من مذاکره کردند و من را از وقت آقای صفایی فراهانی می شناختند. ایشان قرار بود سرمربی تیم ملی در آن وقت بشوند ولی این اتفاق رخ نداد. من و آقای شفر از گذشته هم دیگر را می شناختیم. من به ایشان گفتم به دبی بیایند و حتی گفتم به کشور عزیزمان ایران نیا لیکن این قضیه لو می رفت. من شب به دبی رفتم، صبح با ایشان مذاکره کردم و روز بعد به کشور عزیزمان ایران بازگشتم. اگر کسی خودش را به ایشان نزدیک می کند، جهت تبلیغ خودش هست. نورایی در آمریکا حضور دارد و در کشور عزیزمان ایران نیست. نورایی در وقت آقای مصطفوی جهت کارهای استقلال کمک می کردند. آقای مقدس نیز در این ماجرا حضور نداشتند و من به شدت تکذیب می کنم. شفر بی واسطه به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمد.»

شرط استقلالی شدن فرهاد مجیدی و استقلالی ماندن مجتبی جباری به روایت مدیرعامل

افتخاری همچنین راجع به رقم قرار داد شفر گفت:«قرارداد شفر محرمانه است و اجازه بدهید در مورد آن صحبت نکنیم. اگر جزییات قرارداد را باز کنیم، هر کسی راجع به آن نظر می دهد. استقلال به آرامش نیاز دارد و ایشان نیز تمام تمرکز خود را روی تیم گذاشته اند. اصلا علاقه ای ندارند روی این بحث ها ورود کنند. اجازه بدهید یک مقدار وقت بگذرد، سپس همه چیز مشخص می شود.»

او همچنین راجع به بازگشت جباری به تمرینات استقلال گفت:«شفر از کمیته پزشکی خواسته تا راجع به جباری گزارشی را ارائه بدهند. شفر می گوید من بازیکنی را می خواهم که 90 دقیقه در زمین بجنگد. این گزارش از سوی کمیته پزشکی به شفر ارائه می شود و ایشان تصمیم خواهند گرفت.»

افتخاری راجع به بازگشت مجیدی به استقلال گفت:«رزومه مجیدی در کمیته فنی بررسی خواهد شد. البته اگر ایشان میل به داشتند، این کار را کمیته فنی انجام می دهد. اگر کمیته فنی ایشان را تایید کند، مانند دو نفر دیگر به کادرفنی اضافه می شود.»

واژه های کلیدی: ایران | استقلال | قرارداد | استقلال | کمیته انضباطی | قرارداد بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه